24 Aralık 2008 Çarşamba

Yataktayız

Tamamiyle bilimsel amaçlar uğruna, yeni bir reality show olan Yemekteyiz adlı programın ismini, yataktayız olarak değiştirdim. işte sonuçlar:

-Bu akşam şunu anladım ki, biz yatağa değil, arkadaşımızın şovunu izlemeye gelmişiz.

-Servis çok yetersizdi

-Profesyonel ellerde çok daha iyilerini tattım. bu akşamkinden ise keyif alamadım.

-Damak tadıma kesinlikle uygun değildi. çok daha iyilerini tatmıştım.

-Kesinlikle çok tatlıydı ve hemen su içmem gerekti.

-O an dayanamadım. tansiyonum yükselecek sandım. çıkarmak zorunda kaldım.

-Siz muz sevmiyorsunuz sanırım.

-Çok kötü bir akşamdı. hiç zevk alamadım.

-Yarışmacımızın vakti daralırken, konuklar da yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.

-Veee ilk konuğumuz geldi!

-Çok pisti. eğer böyle olduğunu bilseydim asla yemezdim.

-Ben aranızda en küçüğüm.

-Ben onu da sevmem.

-İşin püf noktası, aslında abartılı olmamak.

-Çok stresliydi. performansı hiç iyi değildi.

-Üste çıkmaya çalışıyormuş gibi geldi bana.

-Bu hafta onu da göreceğiz!

Ve daha niceleri...

Büdüt: Esprilerin çoğunun sahibi Melody Hanım'a sevgi kelebeklerimi yolluyorum. Bu kadar minyon, şeker bir kızdan böyle espriler nasıl çıkıyor ben bile anlayabilmiş değilim bu arada.

2 yorum: